2018. március 16. 14:58 - Berta Bernadett kristálygyógyász

Boltnyitási para :-)

Nagyon sok érzés, gondolat merül fel az emberben, amikor élete talán legfőbb álmát váltja valóra (hivatalosan ezt úgy hívják, hogy felépíti a vállalkozását, csak én misztifikálom túl, igen). Ma engem is utolért egy ilyen felismerés. Kristálygyógyászattal foglalkozom - tudja, aki ismer  -, s már legalább 2-3 éve csak az ásványok hatásait kutakodom, megfigyelek, megpróbálok, sugallatra választok, elemzek, lejegyzek, feljegyzek, gyógyítok, harmonizálok, szóval fejembe vettem, hogy ezt a csodás és kissé misztikus világot amennyire csak tudom, feltérképezem. S így jutottam el oda, hogy ásványbolt nélkül nem élet az élet. Eddig másokéba jártam, legyen má' nekem is! Erről az életérzésről órákat tudnék mesélni, de egy a lényeg minden szinten és téren ásványokkal veszem körül magam Virtuális és valóságos boltjaim készülnek is - meg nem is, s március 1-jére tűztem ki boltocskám megnyitóját. Aki épített már vállalkozást, szinte egymaga, az tudja, hogy ilyenkor az alvás luxus, eszel, ha kapsz épp valakitől, aki arra jár, mert az álom, az álomkép elérése a cél. Abnormális és kimerítő folyamat ez manapság, főként a hivatalos része. Én is megelégednék azzal, ha csak az ásványaimmal és a hozzám fordulókkal, szeretteimmel lehetnék. Minő szerencse, hogy előbbiek épp kéznél vannak  A legnagyobb lótás-futás-rohanás közepén megszólítanak, én rájuk nézek és egyszer csak csend...

Csend, nyugalom és béke. (furcsa, mert az előbb még NAV volt, meg fájl, meg pénztárgép, adminkód meg slider, webdesign, meg bútorterv, de most csend) Végre megérinthetem, fűzögethetem, csodálhatom, s szívem minden szeretetét nekik adhatom, s beleszőhetem minden egyes darabba, s biztosan tudom, hogy Ő, az új készülő oda fog találni, oda, ahol várják. Nincs is jobb érzés annál, mint amikor valaki egyből érzi, hogy ez az ásványcsoda éppen hozzá szólt, neki érkezett, hogy megoldja problémáját, sőt, számára született! Fülig érő szájjal fűzögetek ...és ennyi volt most a csend. Jön futár, postás, telefon és ajánlás és visszaigazolás, könyvelő hív, igen, persze, még oda is egy befizetés, igazolás....ááááááááááááá....

Szóval így kezdődött a mai felismerésem. Mondom már is végét, már igazán rövid leszek. Egyszer csak egy mondat, egy hang a fejemben: "kimarad belőle a lélek". Nem kellett pillanat sem, hogy megértsem, mire vonatkozik ez, pedig e gondolat kapcsán a fejemben épp semmit nem kerestem...de azért ez csak leesett: A rohanásban, kapkodásban bizony néha "lemarad" a lélek, de sose hagyjátok ott! Álljatok meg, várjátok be, mert még sokszor jól jöhet! Most értettem csak meg, pontosabban tapasztaltam saját bőrömön igen hevesen  , hogy mennyire igaz a régi indián mondás, miszerint meg kell állni, hogy utólérjen a lelked. Igen, lelketlen dolgot nem szabad csinálni, abból már éppen van sok. Nekem is el kell kicsit csendesednem, hogy jöjjön tovább velem a lelkem, hogy megmutassa, hogyan tudom legjobban segíteni az embereket? Hogyan tudom megtanítani azt, ahogyan az ásványok segítenek? Minden tudásomat hogyan tudom átadni úgy, hogy hasznára legyen mindenkinek? Tudnám most folytatni a munkám, de az valóban csak munka lenne, tudnék írni ezt, azt, kidolgozni kristálygyógyászati terápiás terveket, fűzni gyógyító ékszereket, automatikusan menne ez nekem...de én inkább bevárom a lelkem  vele azért mégis csak jobb minden, s adni, alkotni csak szívből szeretek, s csak így érdemes. Szóval annyi a lényeg Kedvesek, hogy az ásványbolt megnyitója néhány napot csúszik, tartsatok ki, még egy kis türelmet! Addig is: a lelketek legyen Veletek! ❤️

 

Szeretettel:
Detty

 

https://www.facebook.com/asvanybolteskristalygyogyaszat/

https://www.indigolite.hu/

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kristalygyogyasz.blog.hu/api/trackback/id/tr7913743706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása